Etiketter

onsdag 20 september 2023

Utmana riktiga F1 förare


Måste säga att jag gillade Codemasters senaste event (Singapore Pro Challenge med Willams föraren Alex Albon) att utmana en riktig F1 förare i F1 23. Tiden är 1:31.711 att slå.


Själv har jag redan lyckats slå den tiden i Time Trial med råge (med tiden 1:30.471) fast med en Ferrari (klicka och se skärm dumpen ovan) men jag lyckades inte riktigt slå Albons tid med en Williams än, jag ligger några hundradelar efter och ska nöta ännu mer inom kort.


Uppdaterat: Jag lyckades slå tiden med 1:31.648 (se dump ovan).

Jag har även slagit Max Verstappen och Charles Leclercs tider två gånger.

Jag gillar verkligen e-sport, särskilt Formel-1 där man kan träna och hela tiden förbättra sina skills och pilla med inställningarna, man utvecklas hela tiden.

Ibland så kör jag F1 på min blygsamma twitch kanal och jag försöker oftast köra så autentiskt som det går liknande dessa klipp nedan utan HUD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar